Belediye ekipleri, 3. TOKİ’lere giden Şehit Muhammed Yalçın Bulvarı ile Kızılay Caddesinde refüj, kaldırım ve asfalt çalışması yapıyor. Trafik akışının yoğun olduğu bölgelerde çalışmalar yapılarak daha sağlıklı ve konforlu yolların yapılacağını belirten Belediye Başkanı Savaş Kalaycı, “Şehrin birçok noktasında yol düzenleme çalışmaları gerçekleştiriyoruz. İl Özel İdaresi önünden 3. TOKİ’lere giden Şehit Muhammed Yalçın Bulvarında refüj bulunmuyordu, araç trafiğinin daha sağlıklı işlemesi için burada imar planına uygun şekliyle düzenleme çalışması gerçekleştirerek bulvarı daha konforlu ve güvenli hale getiriyoruz. Yine TOKİ’ler bölgesinde yaşayan vatandaşlarımızın yoğun olarak kullandığı, Eğitim ve Araştırma Hastanesinden 5. Etap TOKİ’lere bağlanan Kızılay Caddesinde de asfaltlama çalışmaları tüm hızıyla sürüyor. Şehir genelinde gerçekleştirdiğimiz kavşak ve refüj düzenleme çalışmalarımız hem trafik akışını daha sağlıklı hale getirdi hem de şehre modern bir görüntü kazandırdı. Ekiplerimiz şehrin ihtiyaç duyulan tüm bölgelerinde yaz-kış demden çalışmalarını bundan sonrada sürdürecek” dedi.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"Başkan Kalaycı: “Trafiğin yoğun olduğu yolları daha konforlu hale getiriyoruz”" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "23.10.2021" tarihinde "ÇEVRE" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "ÇEVRE" haberleri kategorisinde yer alan Başkan Kalaycı: “Trafiğin yoğun olduğu yolları daha konforlu hale getiriyoruz” başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.





