Balıkesir Lisesi bahçesinde başlayan keşşafları anma etkinliği daha sonra eski okul binasında Talat Paşa'nın Balıkesir ziyaretinde keşşaflarla çektirdiği fotoğraf karesi yeniden canlandırıldı. Okul bahçesinden yürüyüşle o dönemin Askerlik Şubesi olarak kullanılan binada keşşaflara sülüs (askere alma belgesi) dağıtıldıktan sonra Çanakkale Cephesine giden Balıkesir Lisesi keşşaflarının ellerine kına yakıldı. Tarihi Zağnos Paşa Camisi'nden hareket eden keşşaf bölüğü daha sonra Balıkesir Tren Garı'ndan cepheye uğurlandı. Keşşaf bölüğünün yürüyüşü sırasında Balıkesir Valiliği önünde Vali Yardımcısı Mustafa Çek, Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mehmet Birol Şahin, İl Milli Eğitim Müdürü Ali Tatlı, Balıkesir Liseliler Dernek Başkanı Esin Balıbek ve protokol üyeleri korteje katıldı. Balıkesir Tren Garı'na kadar Balıkesir Liseliler Derneği ile birlikte yürüyen protokol üyeleri Tren Garı'nda askere giden keşşafların azık torbalarını vererek onları cepheye uğurladı.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Balıkesir Liseliler keşşafları unutmadı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "18.03.2022" tarihinde "GENEL" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "GENEL" haberleri kategorisinde yer alan Balıkesir Liseliler keşşafları unutmadı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)







