Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, mevcut çöp konteynerlerinin hijyen, düzen ve kapasite açısından daha kullanışlı hale getirilmesi için, uygun olan cadde ve sokaklarda yeraltına alınmasına bir program dahilinde devam edeceklerini söyledi. Yeraltı uygulamasıyla, çevre ve görüntü kirliliğinin önüne geçileceğini belirten Başkan Ergin, “Çöplerin toplanmasında en sağlıklı ve modern yöntem olarak bilinen yeraltı konteyner sistemi, klasik konteynerlerden daha fazla depolama kapasitesine sahip. Ayrıca, çevreye kötü koku ve bakteri yayılmasının da önüne geçilmiş oluyor” dedi.Yeraltı konteyner sisteminin; hava koşullarına, atılan çöplere ve yağmur suyuna karşı dirençli olarak tasarlandığına değinen Başkan Ergin, vatandaşlar açısından da kullanımının çok kolay ve pratik olduğunu belirtti. Konteynerlere atılan çöplerin iç konteyner haznesinde depolanacağını vurgulayan Ergin, “Böylece, çöplerin çevreye dağılarak kirlilik yaratmasının da önüne geçilecek. Büyük hacmi nedeniyle çevresinde bulunan klasik konteynerleri de kaldırdık” dedi.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"Ayvalık’ta konteynerler yeraltına alınıyor" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "27.07.2021" tarihinde "ÇEVRE" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "ÇEVRE" haberleri kategorisinde yer alan Ayvalık’ta konteynerler yeraltına alınıyor başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.





