Fenerbahçe'nin Brezilyalı yıldızı Alex De Souza'dan 3 Haziran paylaşımı geldi. Sarı-lacivertli kulübe imza atmasının 14. yılı olması sebebiyle bir paylaşım yaptı.3 KİŞİYE TEŞEKKÜRLERİMİ SUNMAK İSTERİMFenerbahçe'ye imza attığı günden çekilen bir fotoğrafı paylaşan Alex, altına da şu notu düştü: "Burada 3 kişiye sonsuz teşekkürlerimi sunmak isterim. Hakan Bilal; beni Fenerbahçe'ye getirmek için verdiği çabalar için, Christoph Daum; bende ısrarcı olduğu ve yüksek seviyede oynamam için beni koruduğu için ve Luciaona'ya; beni gelmeye ikna ettiği ve adaptasyon sürecimde yardımları için. Geri kalanı tarihe yazıldı. Çok güzel bir tarihe."
Spor
Yayınlanma: 03 Haziran 2018 - 21:22
Güncelleme: 04 Haziran 2018 - 03:24
Alex'ten Fenerbahçe'ye imza atmasının yıl dönümünde paylaşım
Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Alex De Souza, sarı-lacivertli kulübe imza atmasının yıl dönümü olması nedeniyle sosyal medya hesabından paylaşım yaptı.
Spor
03 Haziran 2018 - 21:22
Güncelleme: 04 Haziran 2018 - 03:24









