"Doğalgaz için elimizi taşın altına koyduk"Alanya Belediyesi'nin vatandaşın ucuz ve temiz enerjiye ulaşması için üzerine düşen her görevi yerine getirdiğine dikkat çeken Alanya Belediye Başkanı Adem Murat Yücel, "Alanya Belediye Meclisi Mart ayı toplantısında oy birliği ile aldığımız kararla güzergah boyunca Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığı'nın Belediyemizden talep ettiği tüm konularda sorumluluğumuzu yerine getirmeyi taahhüt etmiştik. Alanya'mızın bir an önce doğalgaza kavuşması için Belediyemizce doğalgaz hattı boyunca tadilatlar ve güzergah boyunca gerekli çalışmalar başlamış olup bu kapsamda İncekum ve Kestel Mahallelerinde imar planına rastlayan güzergahta 1/5000 ölçekli nazım İmar Planı ve 1/1000 ölçekli uygulama imar planı tadilatı yapılmaktadır" diye konuştu.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Alanya doğalgaza kavuşuyor" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "08.03.2022" tarihinde "EKONOMİ" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "EKONOMİ" haberleri kategorisinde yer alan Alanya doğalgaza kavuşuyor başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)








