Konya Spor ve Kongre Merkezi'nde oynanan müsabakayı Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF) Yönetim Kurulu Üyesi Alper Arıkoğlu, TBF Milli Takımlar Direktörü Haluk Yıldırım, A Kadın Milli Takım Menajeri Yasemin Horasan, A Kadın Milli Takım Başantrenörü Ceyhun Yıldızoğlu ve TBF yetkilileri takip etti. Milliler mücadeleye Derin Erdoğan, Gökşen Fitik, Sude Yılmaz, Sevgi Tonguç ve Zeynep Şevval Gül beşiyle başladı. Ay-yıldızlılar karşılaşmanın ilk yarısını 39-29 geride tamamladı. 20 Yaş Altı Kız Milli Takımda Gökşen Fitik ve Sude Yılmaz 10'ar sayı kaydetti. Fransa'da ise Janelle Salaun 18 sayıyla oynadı.
20 Yaş Altı Kız Milli Takımı üçüncü maçında yarın saat 18.00'de Belarus ile karşılaşacak.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
İHA
20 Yaş Altı Kız Milli Takımı üçüncü maçında yarın saat 18.00'de Belarus ile karşılaşacak.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"20 Yaş Altı Kız Milliler Fransa'ya mağlup oldu" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "14.07.2021" tarihinde "SPOR" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "SPOR" haberleri kategorisinde yer alan 20 Yaş Altı Kız Milliler Fransa'ya mağlup oldu başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
İHA









