BURSA'da 2 katlı evde çıkan yangında kullanılamaz hale geldi.Kestel ilçesine bağlı Kozluören Mahallesi'ndeki 2 katlı evin üst katında yangın çıktı. Alevler kısa sürede tüm evi sardı. Çevredekilerin ihbarı üzerine adrese Kestel ve İnegöl ilçelerinden itfaiye ekipleri sevk edildi. Yangın, ekiplerin 1 saatlik müdahalesiyle kontrol altına alınıp söndürüldü. Evin kullanılamaz hale geldiği yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için inceleme başlatıldı.
DHA
DHA







