Yasadışı bahisçilerin evinden servet çıktı
Yasadışı bahisçilerin evinden servet çıktı, başlıklı haberin detayında; Adana'da yasadışı bahis oynatarak haksız kazanç elde ettiği öne sürülen 42 zanlı gözaltına alınırken, evlerinde yapılan aralamalarda 300 bin lira değerinde altın, 120 bin lira para ele geçirildi.
Adana Emniyet Müdürlüğü Siber Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri Adana'da yurt dışında kurulan internet siteleri üzerinden yasa dışı bahis oynattığı tespit edilen kişilere yönelik şafak vakti bugün operasyon düzenledi. Şebeke liderinin de aralarında bulunduğu 42 şüpheli gözaltına alındı.
Şüphelilerin adreslerinde yapılan aramalarda suçtan elde edildiği üzerinde durulan 300 bin TL değerinde altın, 120 bin TL ile 1 ruhsatsız abanca, 1 pompalı tüfek, çok sayıda cep telefonu, bilgisayar, hard disk ele geçirildi.Emniyete götürülen şüphelilerin sorgusunun sürdüğü, operasyonun ise devam ettiği bildirildi.Yasadışı bahisçilerin evinden servet çıktı başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 18.02.2022 tarihinde ASAYİŞ haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. ASAYİŞ haberleri kategorisinde yer alan Yasadışı bahisçilerin evinden servet çıktı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)