SEDAŞ çalışanlarına çayı 5 lira yaptı

SEDAŞ çalışanlarına çayı 5 lira yaptı, başlıklı haberin detayında; Bolu'nun Mengen ilçesinde çay ocağı işletmecisi Sefa Çıray, SEDAŞ personeline çayı 5 liradan satma kararı aldı.

Mengen ilçesinde çay ocağı işleten Sefa Çıray, elektrik faturasını fazla bulunca SEDAŞ personeline çayı 5 liradan satmaya başladı. Çıray, yaptığı kampanyada vatandaşa çayın 2 lira olduğunu belirterek, SEDAŞ personeline ise 5 liraya sattığını açıkladı.




SEDAŞ çalışanlarına çayı 5 lira yaptı başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 07.02.2022 tarihinde HABERDE İNSAN haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. HABERDE İNSAN haberleri kategorisinde yer alan SEDAŞ çalışanlarına çayı 5 lira yaptı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.


Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)