Şanlıurfa'da doğal antibiyotik hasadı başladı
Şanlıurfa'da doğal antibiyotik hasadı başladı başıklıklı son dakika haberinde; Şanlıurfa'nın Birecik ilçesinde doğal antibiyotik olarak bilinensarımsağın hasadı başladı.
Birecik ilçesine bağlı Mezra Mahallesinde Çiftçi Yunus Altun, 150 dönüm arazi üzerinde toprakla buluşturduğu sarımsağın hasadını yapmaya başladı. Yaklaşık 40 derece sıcaklık altında tarım işçileri tarafından yapılan hasat, çiftçinin yüzünü güldürmedi. Çiftçi Altun, pandemi nedeniyle ihracatın olmadığını belirterek, sarımsağın kilosunu tarlada 2 ile 3 lira arasında aracılara sattıklarını aktardı.
Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
"Şanlıurfa’da doğal antibiyotik hasadı başladı" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "16.06.2021" tarihinde "EKONOMİ" haberlerine otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde "HABER16.COM" editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "EKONOMİ" haberleri kategorisinde yer alan "Şanlıurfa’da doğal antibiyotik hasadı başladı" başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı haberi geçen ajanslardadır.