Projede görev alan öğretmenlere teşekkür belgesi
Projede görev alan öğretmenlere teşekkür belgesi, başlıklı haberin detayında; "Kütahya Bilimle Şenleniyor" projesinde görev alan öğretmenlere Teşekkür Belgesi verildi.
TÜBİTAK 4007 projesi olan "Kütahya Bilimle Şenleniyor" projesinde görev alan öğretmenlere İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit ve Şube Müdürü Mustafa Topuz tarafından Teşekkür Belgesi verildi.
Kütahya Bilim ve Sanat Merkezinde gerçekleşen törende İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Başyiğit, projede emeği geçenlere teşekkür etti, çalışmalarında kolaylıklar diledi. Böyle faydalı çalışmaların sürekliliğini temenni eden Müdür Başyiğit, İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nün her zaman bu tür çalışmalara destek olacağını ifade etti.Haber Kaynağı : İhlas Haber Ajansı (İHA)
Bursa haberleri, Türkiye Haberleri, Son dakika haberler HABER16.COM da.
"Projede görev alan öğretmenlere teşekkür belgesi" başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından "23.10.2021" tarihinde "EĞİTİM" haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. "EĞİTİM" haberleri kategorisinde yer alan Projede görev alan öğretmenlere teşekkür belgesi başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.