Osmaniye'de görev yapan Altındağ Belediyesi personelleri alkışlarla uğurlandı

Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından Osmaniye'de görev yapan Altındağ Belediyesi personelleri Ankara'ya alkışlarla uğurlandı.

Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından Osmaniye'de görev yapan Altındağ Belediyesi personelleri Ankara'ya alkışlarla uğurlandı.

6 Şubat günü Kahramanmaraş merkezli depremlerin ardından Osmaniye'de olan Altındağ Belediyesi personelinin bir bölümü görev değişimi için Ankara'ya dönerken Osmaniyeli depremzede vatandaşlar tarafından alkışlarla uğurlandı.


Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)