Ormandan kestiği odunlarla yakalandı

Ormandan kestiği odunlarla yakalandı, başlıklı haberin detayında; Düzce'de ormandan aldığı odunları ehliyetsiz olarak başkasına ait minibüsü ile merkeze götürmeye çalışan şahıs jandarma ekipleri tarafından yakalandı.

Düzce merkeze bağlı Yayla köyünde Ü.A. isimli şahıs, arkadaşına ait minibüsü alarak Yayla köyü ormanlık alanından kestiği gürgen odunlarını şehir merkezindeki evine götürmeye çalışırken devriye atan jandarma ekiplerine yakalandı. Minibüsün arka kısmına istiflenmiş halde 1 ton 200 kilogram gürgen odununu gören ekipler, şahsa sürücü belgesiz araç kullanmaktan 3 bin 674 TL, araç sahibi İ.O.M. isimli şahsa aracını sürücü belgesi olmayan kişinin kullanmasına izin vermekten 3 bin 674 TL, aracın muayenesini yaptırmamaktan 4 bin 27 TL olmak üzere toplam 7 bin 775 TL trafik para cezası uyguladı.

Araç, orman işletme şefliğine içindeki odunlarla birlikte teslim edildi.




Ormandan kestiği odunlarla yakalandı başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 08.03.2022 tarihinde ASAYİŞ haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. ASAYİŞ haberleri kategorisinde yer alan Ormandan kestiği odunlarla yakalandı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.


Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)