Öğrenciler okullarının bahçesini ağaçlandırdı

Öğrenciler okullarının bahçesini ağaçlandırdı, başlıklı haberin detayında; Çorum'un Sungurlu İlçesi'ne bağlı Kavşut Köyü Şehit Kerem Beksiz İlkokulu Ortaokulu öğrencileri okul bahçesinde ağaçlandırma çalışması yaptı. Okul idarecileri, öğretmenler ve öğrenciler okul bahçesinde belirledikleri alanlara ağaç dikti.

Okul müdür vekili Bayram Günaydın ağaç dikimi sonrasında yaptığı açıklamada, Bahçemizin yeşil bir görünüme kavuşması ve gelecek nesillere daha güzel bir eser bırakma adına böyle bir çalışma başlattık. Öğrencilerimiz dikimini yaptıkları ağaçlara can suyunu verdiklerinde gözlerindeki o sevinç o mutluluk her şeye değerdi. Buradan mezun olan öğrencilerimiz yıllar sonra okullarını ziyaret ettiklerinde bıraktıkları bu eserin gölgesinde oturma, sohbet etme ve anıları tazeleme fırsatı bulacaklardır. şeklinde konuştu.




Öğrenciler okullarının bahçesini ağaçlandırdı başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 24.03.2022 tarihinde HABERDE İNSAN haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. HABERDE İNSAN haberleri kategorisinde yer alan Öğrenciler okullarının bahçesini ağaçlandırdı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.


Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)