Minikler başkanı terletti
Osmangazi Belediye Başkanı Mustafa Dündar, minik öğrencileri ağırladı.
Ördekli Kültür Merkezi’nde başkan ile bir araya
gelen İbni Sina İlkokulu öğrencileri, ziyaret esnasında röportaj yapmayı da
ihmal etmedi. Çocukların sorularına özenle cevap veren Dündar, röportaj sonunda
çocukların isteği üzerine okullarına ziyaret sözü verdi.
Dündar, çcukluğunda hangi mesleği yapmak
istediğini soran öğrencilere, “Ben avukat olmak istiyordum. Çalıştım, avukat
oldum. Ama hizmet ve insanlara yardım etmeyi de çok sevdiğim için hizmet aşkı
avukatlığın önüne geçti. Halkın da takdiriyle belediye başkanı oldum. Bu
vesileyle pek çok hizmet sağlıyoruz. Gençlere de istediği, sevdiği işi
yapmasını öneririm” diye
Osmangazi Belediyesi’nin çorba dağıtımı, aş evi ve
kimsesizlere yönelik yapılan çalışmalarına teşekkür eden öğrenciler, “Soğanlı
Kültür Merkezi’nde çorba dağıttığınız için ayrıca çok teşekkür ederiz” dedi.
Başkan Mustafa Dündar, miniklere çeşitli hediyeler
verdi.