Fenerbahçe'nin yeni başkanı bolkana çıktı, yer yerinden oynadı!
Fenerbahçe'de başkanlık yarışını kazanan Ali Koç, zafer sonrası taraftarlarla stat dışında bir araya geldi. Taraftarların coşkusu dikkatlerden kaçmadı.
Fenerbahçe Kulübü'nde seçimli olağan genel kurulun sona ermesinin ardından yeni başkan Ali Koç, taraftarlarla buluştu.
TARAFTARLARDAN BÜYÜK SEVGİ GÖSTERİSİ
Ülker Stadı'nda 2 gün süren kongre sonunda 20 bin 736 geçerli oyun 16 bin 92'sini alarak sarı-lacivertli kulübün yeni başkanı olan Ali Koç'a taraftarlar büyük sevgi gösterilerinde bulundu.