Fenerbahçe, Kayserispor maçının hazırlıklarına başladı

Antrenmana 19 yaş altı takımı oyuncuları da katıldı

Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 24. haftasında 4 Mart Cumartesi günü deplasmanda Yukatel Kayserispor ile yapacağı maçın hazırlıklarına başladı.

Sarı-lacivertli kulüpten yapılan açıklamaya göre, Fenerbahçe Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Jorge Jesus yönetiminde gerçekleştirilen antrenman, koşu, ısınma ve koordinasyon hareketleriyle başladı. İdman, pas çalışmalarıyla tamamlandı.

Antrenmanda, 19 yaş altı takımının oyuncuları da yer aldı.

Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.


AA