Fenerbahçe'den maç sonu anlamlı pankart
Fenerbahçeli futbolcular, Konyaspor maçının ardından orta sahada toplanarak "Türkiye bizim canımız, yaralarımızı birlikte saracağız" yazılı pankart açtı.
Fenerbahçeli futbolcular, Konyaspor maçının ardından orta sahada toplanarak Türkiye bizim canımız, yaralarımızı birlikte saracağız yazılı pankart açtı.
Fenerbahçeli futbolcular, Spor Toto Süper Lig 23. hafta erteleme maçında Konyaspor'u 4-0 mağlup etmesinin ardından anlamlı pankart ile depremzedelere destek verdi. Sarı-lacivertliler, müsabakanın bitiş düdüğüyle birlikte orta sahada toplanarak Türkiye bizim canımız, yaralarımızı birlikte saracağız yazılı pankart açtı. Pankartın açıldığı sırada stat hoparlöründen de Ayten Alpman'ın seslendirdiği Memleketim ile Mustafa Yıldızdoğan'ın seslendirdiği Türkiyem şarkısı çalındı.
Ardından Fenerbahçeli futbolcular, sarı-lacivertli taraftarların alkışları eşliğinde soyunma odasına girdi.
Kaynak: İhlas Haber Ajansı (İHA)