Fenerbahçe başkanı Aziz Yıldırım oyunu kullandı

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, sarı-lacivertli kulübün olağan seçimli genel kurulunda oyunu kullandı.

Fenerbahçe'de seçimlerde Ali Koç ile yarışan mevcut başkan Aziz Yıldırım oyunu kullandı.

36 NUMARALI SANDIKTA OY KULLANDI

Sandık başına gitmeden önce alan girişinde üyeleri karşılayan Aziz Yıldırım, daha sonra 36 numaralı sandıkta eşi ve kızıyla birlikte oy kullandı.