Elazığspor 4 transferi daha açıkladı

Elazığspor 4 transferi daha açıkladı, başlıklı haberin detayında; Elazığspor, ara transfer döneminin tamamlanmasına sayılı saatler kala anlaşma sağladığı 4 futbolcuyla daha sözleşme imzaladı.

TFF 3. Lig ekiplerinden Elazığspor'da ara transfer döneminin tamamlanmasına sayılı saatler kala transfer hareketliliği yaşanıyor. Daha önce kadrosuna 6 takviye yapan bordo-beyazlılar, akşam saatlerinde 4 futbolcuyu daha resmen kadrosuna kattı. Kulüp Başkanı Serkan Çayır'ın hazır bulunduğu törende Pazarspor'dan stoper Muhammet Ensar Çavuşoğlu ile 1.5, Beşiktaş'tan ofansif orta saha Emre Yıldız ile 1.5, Gençlerbirliği'nden sol bek Recep Yurdakul ile 2.5 ve Zonguldak Kömürspor'dan sol kanat Muhammet Çelik ile 1.5 yıllık sözleşme imzaladı.




Elazığspor 4 transferi daha açıkladı başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 07.02.2022 tarihinde SPOR haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. SPOR haberleri kategorisinde yer alan Elazığspor 4 transferi daha açıkladı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.


Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)