Elazığ GSK erkeklerde kazandı, kadınlarda kaybetti
Elazığ GSK erkeklerde kazandı, kadınlarda kaybetti, başlıklı haberin detayında; Türkiye 2. Ligi'nde mücadele eden Elazığ Gençlikspor Kadın Hentbol Takımı hafta sonu maçını kaybederken, erkek takımı parkeden farklı galip ayrıldı.
Türkiye Hentbol 2. Ligi'nde mücadele eden Elazığ Gençlikspor hem kadınlarda hem de erkeklerde hafta sonu parkeye çıktı. Erkek Hentbol takımı, Cizre Yıldızlar SK karşılaşmasından 41-17'lik skorla galibiyete ulaşırken, Elazığ Gençlikspor Kadın Takımı deplasmanda Malatya Necati Bey Ortaokulu Spor Kulübü'ne 29-25 yenildi.
Elazığ Gençlik ve Spor İl Müdürü Abdulsamet Eren yaptığı açıklamada, Lig mücadelesini sürdüren takımlarımızı tebrik ediyorum. İki takımımız da dışarıda oynadıkları maçta iyi mücadele ettiler. Takımlarımız için hayırlı olmasını temenni ediyorum. Gayretlerinde ötürü sporcularımızı kutluyor, kulüp hocalarımız ve yönetimimize başarılar diliyorum dedi.Elazığ GSK erkeklerde kazandı, kadınlarda kaybetti başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 07.02.2022 tarihinde SPOR haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. SPOR haberleri kategorisinde yer alan Elazığ GSK erkeklerde kazandı, kadınlarda kaybetti başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)