Edremit'te yarıyıl tatilinin ardından okullar açıldı

Edremit'te yarıyıl tatilinin ardından okullar açıldı, başlıklı haberin detayında; Balıkesir'in Edremit Kaymakam Ahmet Odabaş ve İlçe Millî Eğitim Müdürü Yakup Özbek'in katılımıyla Ülkü-Muharrem Ertaş Anadolu Lisesinde gerçekleşen törenle 2. eğitim-öğretim dönemi başladı.

Ülkü-Muharrem Ertaş Anadolu Lisesinde öğrenci ve öğretmenleriyle görüşen Kaymakam Ahmet Odabaş ve İlçe Millî Eğitim Müdürü Yakup Özbek, okulda incelemelerde bulundu. Yakup Özbek, 2021-2022 eğitim öğretim yılının ikinci dönemine an itibarıyla başladık. Okullarımıza verilen 2 haftalık aranın ardından coşku ile sınıflarını dolduran sevgili öğrencilerimizin heyecanını yürekten paylaşıyorum. Ömrünü ilim öğretme yolunda, milletimizin istikbalini sağlam temeller üzerinde inşa etmek uğruna geçiren değerli meslektaşlarıma yeni eğitim öğretim döneminde muvaffakiyetler diliyorum.dedi.

Edremit Kaymakamı Ahmet Odabaş'ta öğrenci ve velilere ikinci yarıyılda başarılar diledi.




Edremit'te yarıyıl tatilinin ardından okullar açıldı başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 07.02.2022 tarihinde EĞİTİM haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. EĞİTİM haberleri kategorisinde yer alan Edremit'te yarıyıl tatilinin ardından okullar açıldı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.


Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)