"Bizim Kızlar" İzmit Spor'u 3-2 yendi
"Bizim Kızlar" İzmit Spor'u 3-2 yendi, başlıklı haberin detayında; Bozüyük Belediyesi Eğitim ve Spor Kulübü Kadınlar Voleybol Takımı; Türkiye Voleybol Federasyonu Kadınlar 2. liginde 16. hafta müsabakasını İzmit Spor ile oynadı.
İzmit Şampiyon Hasan Gemici Spor Salonu'nda oynanan karşılaşma Bizim Kızların galibiyeti ile sona erdi. Oldukça çekişmeli geçen ve 2-3 sona eren maçta set sayıları (18-25) (25-16) (16-25) (25-18) olurken son seti (9-15) alan Bizim Kızlar maçı kazanmayı başardı. Bozüyük Belediyesi Eğitim ve Spor Kulübü Kadınlar Voleybol Takımı grubunda 5. sırada yer alıyor.
Bizim Kızlar İzmit Spor'u 3-2 yendi başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 07.02.2022 tarihinde SPOR haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. SPOR haberleri kategorisinde yer alan Bizim Kızlar İzmit Spor'u 3-2 yendi başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)