Bingöl Belediyesi kadın sağlık çalışanlarının günlerini kutladı

Bingöl Belediyesi kadın sağlık çalışanlarının günlerini kutladı, başlıklı haberin detayında; Bingöl Belediyesi personelleri, Devlet Hastanesinde görevli kadın sağlık çalışanlarının günlerini kutladı.

Bingöl Belediyesi personelleri, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle Devlet Hastanesini ziyaret etti. Personeller burada görevli kadın sağlık çalışanlarına çiçek takdim ederken, tedavi gören hastaları ve refakatçileri de ziyaret ederek geçmiş olsun dileklerini iletti.




Bingöl Belediyesi kadın sağlık çalışanlarının günlerini kutladı başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 08.03.2022 tarihinde HABERDE İNSAN haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. HABERDE İNSAN haberleri kategorisinde yer alan Bingöl Belediyesi kadın sağlık çalışanlarının günlerini kutladı başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.


Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)