Bilecik'te 3 kütüphanenin açılışı daha gerçekleştirildi

Bilecik'te 3 kütüphanenin açılışı daha gerçekleştirildi, başlıklı haberin detayında; Bilecik'te "Kütüphanesiz Okul Kalmayacak" projesi kapsamında 3 kütüphane daha kazandırıldı.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan'ın himayesinde, Milli Eğitim Bakanlığınca yürütülen Kütüphanesiz Okul Kalmayacak projesi kapsamında kütüphane açılışları gerçekleştiriliyor. Bu kapsamda Dodurga ilk ve ortaokulunda bir kütüphane sıfır atık projesi kapsamında olmak üzere 3 kütüphanenin açılış töreni gerçekleştirildi. Açılış törenine Bilecik Milli Eğitim Müdürü Mustafa Sami Akyol, Şube Müdürleri Osman Bat ve Süleyman Özdemir, okul yöneticileri, öğretmen ve öğrenciler katıldı. Açılışın ardından idareci ve öğretmenlerle birlikte kütüphaneyi gezen İl Milli Eğitim Müdürü Akyol, öğretmen ve öğrencilerle sohbet ederek kitap okuma etkinliğine katıldı.




Bilecik'te 3 kütüphanenin açılışı daha gerçekleştirildi başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 08.03.2022 tarihinde EĞİTİM haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. EĞİTİM haberleri kategorisinde yer alan Bilecik'te 3 kütüphanenin açılışı daha gerçekleştirildi başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.


Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)