Başkan Erdem: "Vatan aziz şehitlerimize minnettardır"
Başkan Erdem: "Vatan aziz şehitlerimize minnettardır", başlıklı haberin detayında; Adana'nın Ceyhan ilçesinde 18 Mart Çanakkale Zaferi ve Şehitleri Anma Günü dolayısıyla etkinlik düzenlendi.
Ceyhan'da Cumhuriyet Meydanı ve Murat Göğebakan Kültür Merkezi'nde iki ayrı tören yapıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından Ceyhan Kaymakamı Dr. Bayram Yılmaz, Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem ile Ceyhan Gazi ve Şehit Aileleri Derneği Başkanı Ayşe Muhacir, Atatürk büstüne çelenk sundu.Murat Göğebakan Kültür Merkezinde devam eden anma programında Sosyal Bilimler Lisesi ve İmam Hatip Kız Lisesinin düzenlemiş olduğu oratoryo gösteri ve akabinde Asri Mezarlığı Şehitliğinde devam eden anma törenlerinde Ceyhan Kaymakamı Dr. Bayram Yılmaz ve Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, şehit aileleri ile tüm şehitlerimiz için Kur'an-ı Kerim Tilaveti ve dualar okudu.Ceyhan Belediye Başkanı Hülya Erdem, Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve aziz şehitleri saygı ve minnetle andıklarını ifade ederek, Onların kahramanlıkları sayesinde bugünlere geldik, tarihin seyrini değiştirecek destanlar yazdılar, Vatan onlara minnettardır dedi.Başkan Erdem: Vatan aziz şehitlerimize minnettardır başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 18.03.2022 tarihinde GENEL haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. GENEL haberleri kategorisinde yer alan Başkan Erdem: Vatan aziz şehitlerimize minnettardır başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.
Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)