Başkan Aygün, gençlerle buluştu

Başkan Aygün, gençlerle buluştu, başlıklı haberin detayında; Gençlerle bir araya gelen Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün, 3 yıllık süreci değerlendirdi, hizmete sundukları projeleri paylaştı.

Derince Belediye Başkanı Zeki Aygün, ilçede yaşayan gençleri bir kafede ağırladı. 3 yıllık süreç içerisinde hizmete sundukları çalışmaları sinevizyon eşliğinde gençlerle paylaşan Aygün, Gençlerimiz, geleceğimizdi. Gençlerimiz için Abdullah Tayyip Olçok Gençlik ve Spor Merkezi, Fatih Sultan Gençlik ve Spor Merkezi, Bahattin Çelik Spor Kompleksi ve Dumlupınar Spor Merkezimizi tamamlayarak kullanıma sunduk. Bunun yanında bazı parklarda ve belirlenen noktalarda yeni halı sahaları da kullanıma açıyoruz. 5 ayrı noktada halı sahalarımızı tamamladık, 11 ayrı bölgede daha çalışmalarımız sürüyor. Gençlerimizi en iyi şartlarda yetiştirmek düşüncesiyle çalışmalarımıza devam ediyoruz dedi.




Başkan Aygün, gençlerle buluştu başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 07.02.2022 tarihinde GENEL haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. GENEL haberleri kategorisinde yer alan Başkan Aygün, gençlerle buluştu başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.


Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)