Azerbaycan, 8 Ermeni askeri iade etti

Azerbaycan, 8 Ermeni askeri iade etti, başlıklı haberin detayında; Azerbaycan, 8 Ermeni askeri daha ülkesine iade etti.

Azerbaycan Esir, Kayıp ve Rehin Alınmış Vatandaşlardan Sorumlu Devlet Komitesi, bugün 8 Ermeni askerinin iade edildiğini duyurdu.

Komiteden yapılan açıklamada, iade edilen 8 Ermeni askerlerinin bir kısmının 16 Kasım 2021'de Kelbecer sınırında provokasyonda bulundukları gerekçesiyle Azerbaycan askerleri tarafından gözaltına alındığı kaydedildi.




Azerbaycan, 8 Ermeni askeri iade etti başlıklı son dakika haberi İhlas Haber Ajansı (İHA) tarafından 07.02.2022 tarihinde Dünya haberlerine sistem tarafından otomatik olarak eklenmiştir. Bu haberin içeriğinde HABER16.COM editörlerinin hiçbir editoryal müdahalesi olmadan otomatik olarak ajans tarafından geldiği şekliyle yayınlanmıştır. Dünya haberleri kategorisinde yer alan Azerbaycan, 8 Ermeni askeri iade etti başlıklı habere ait yazı, fotoğraf ve video içeriklerinin hepsinin hukuki muhatabı ve sorumlusu haberi geçen ajanslardadır.


Haber Kaynağı: İhlas Haber Ajansı (İHA)