Acilde 4 saat
Bir süre önce orta kulak iltihabı tedavisi gören Ceyda Düvenci, önceki gece de şiddetli mide ağrısı nedeniyle hastaneye gitti. Düvenci ile eşi Bülent Şakrak, geceyi hastanede geçirdi.
Ceyda Düvenci, önceki gece şiddetli mide ağrısı şikayetiyle, eşi Bülent Şakrak ile birlikte Maslak Acıbadem Hastanesi’ne gitti. Yaklaşık 4 saat acil serviste tutulan oyuncu, müdahalenin ardından tekerlekli sandalye ile çıkış kapısına götürüldü. Kapıdan eşinin yardımıyla çıkan ve hayli bitkin olduğu gözlenen Düvenci, sorular üzerine kısa bir açıklama yaptı...
HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ