6 yıl sonra barıştığı eşini 9 ay sonra öldürdü

İstanbul Fatih'te yaşayan Ayşe Özlem Bağdemir (45), şiddetli geçimsizlik yaşadığı kırtasiyeci eşi Tuncay Tezcan'dan 6 yıl önce boşandı.

Çiftin çocuklarının “Artık barışın, bir arada yaşayalım” isteği üzerine ise 9 ay önce yeniden bir araya geldiler. Geçen cuma günü saat 06.00 sıralarında 20 yaşındaki oğulları E.T. eve geldi. Kapıyı açıp içeri girdiğinde babasını ayakta zor durur şekilde gördü. Babası oğluna “Oğlum kusura bakma” diyerek evden çıktı. E.T., yatak odasına girdiğinde annesi Ayşe Özlem Bağdemir’i ağzı bantlı şekilde hareketsiz yatarken buldu. Hemen polisi ve sağlık ekiplerini aradı. Ayşe Özlem Bağdemir’in öldüğünü belirleyen ekipler, evde Tuncay Tezcan’ın kullandığı ilaç kutularını buldu. Çok sayıda intihar notu da bırakan Tezcan’ın eşini öldürdüğü duvara ise “Bunu siz istediniz” yazdığı öğrenildi. Araştırmada, Tezcan’ın eşini televizyonun sesini iyice açarak öldürdüğü bilgisine ulaşıldı. Tezcan aranırken, Instagram hesabından öldürdüğü eşiyle dans ettiği bir video paylaştı.

CENAZEYİ İZLERKEN YAKALANDI
Baydemir’in cenazesi öğle namazında defnedilmek üzere Merkezefendi Mezarlığı’na getirildi. Öldürdüğü eşinin cenaze bilgilerini öğrenen Tezcan ise sabah erken saatlerde mezarlığa geldi.

HABERİN TAMAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYINIZ